Tasa-arvo ja yhdenvertaisuus

Pyrimme kaikessa toiminnassamme tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden edistämiseen.

Pyrkimyksenämme on taata kaikille yhtäläiset mahdollisuudet lähtökohdista tai ryhmäjäsenyyksistä riippumatta. Tavoitteen toteuttamiseksi Nuorisotutkimusseurassa on laadittu kattava tasa-arvo- ja yhdenvertaisuussuunnitelma.

Tasa-arvo- ja yhdenvertaisuusasioita pyritään käsittelemään suunnitelmassa mahdollisimman monipuolisesti huomioiden organisaation monet toiminta-alueet. Suunnitelmassa käsitellään tutkimustoimintaa, saavutettavuutta, viestintää, rekrytointia, työyhteisön sisäistä yhdenvertaisuutta sekä syrjinnän/häirinnän ehkäisyä ja siihen puuttumista. Lisäksi linjataan suunnitelman toteutumisen seurannasta.

Tutustu suunnitelmaamme:

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaamalla uutiskirjeemme pysyt ajan tasalla nuorisotutkimuksen ajankohtaisista asioista. Voit peruuttaa tilauksesi koska tahansa.