Liity jäseneksi

Nuorisotutkimusseuran jäsenyyttä voi hakea kuka tahansa nuorisotutkimuksesta kiinnostunut henkilö tai yhteisö.

Jäsenedut

Jäsenet saavat 25 %:n alennuksen Nuorisotutkimusseuran julkaisusarjan julkaisuista (koskee myös jo alennuksessa olevia julkaisuja). Liittymisetuna uudet jäsenet saavat 40 %:n alennuksen ensimmäisestä kirjatilauksestaan. Edut saa lunastettua Tiedekirjasta.

Jäsenet saavat myös alennusta seuran järjestämien tilaisuuksien osallistumismaksuista.

Jäsenmaksut vuodelle 2023

• Normaali jäsenmaksu: 30 €/vuosi
  • Opiskelijat: 10 €/vuosi (koskee myös jatko-opiskelijoita)
  • Kannatus- ja yhteisöjäsenet: 100 €/vuosi

Mikäli jäsen on jättänyt maksamatta jäsenmaksut kahtena vuonna peräkkäin, voi Nuorisotutkimusseuran hallitus erottaa jäsenen.

Liity jäseneksi

Haluatko liittyä Nuorisotutkimusseuran jäseneksi? Hienoa! Täytä ensin seuran sähköinen jäsenhakemuslomake. Nuorisotutkimusseuran hallitus käsittelee hakemuksen seuraavassa kokouksessaan. Virallinen hyväksyminen voi kestää muutaman kuukauden johtuen hallituksen kokousaikatauluista.

Jäsenten tulee hyväksyä yhdistyksen säännöt.

Liittyessäsi jäseneksi tietosi tallennetaan Nuorisotutkimusseuran jäsenrekisteriin yhdistyslain edellyttämien velvoitteiden täyttämiseksi. Liittymisen jälkeen sinulle lähetetään tervetulokirje ja lasku jäsenmaksusta.

Jäsenhakemus

Hae Nuorisotutkimusseuran jäsenyyttä täyttämällä sähköinen jäsenhakemuslomake. Nuorisotutkimusseuran hallitus käsittelee hakemuksen seuraavassa kokouksessaan.

Nimi(Pakollinen)
Sähköpostiosoite(Pakollinen)
Osoite(Pakollinen)
Nuorisotutkimus-lehti ei ole seuran jäsenetu, mutta voit halutessasi tilata sen erikseen.

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaamalla uutiskirjeemme pysyt ajan tasalla nuorisotutkimuksen ajankohtaisista asioista. Voit peruuttaa tilauksesi koska tahansa.