Julkaisutoimikunta

Nuorisotutkimusseuran julkaisutoimintaa tukee alan asiantuntijoista koostuva julkaisutoimikunta.

Julkaisutoimikunta on Nuorisotutkimusseuran julkaisutoimintaa linjaava elin, jonka tehtävä on kehittää Nuorisotutkimusseuran julkaisuohjelmaa, arvioida julkaisutoimintaa ja tehdä esityksiä uusista avauksista.

Toimikunta osallistuu julkaisusarjaan ehdotettujen käsikirjoitusten arviointiin ja ulkopuolisten referee-lukijoiden valintaan. Samalla toimikunnan jäsenet toimivat linkkinä nuorisotutkimuksen sidosryhmiin ja edistävät Nuorisotutkimusseuran julkaisuista tiedottamista.

Julkaisutoimikunnan kokoonpano kaudella 2023–2024

• Leena Käyhkö, FT, tutkija
  • Jaana Lähteenmaa, VTT, dosentti, Tampereen yliopisto
  • Ilona Merikanto, FT, kansanterveystieteiden dosentti, Helsingin yliopisto
  • Karoliina Puranen-Impola, FT, tutkijatohtori, Jyväskylän yliopisto, Historian ja etnologian laitos
  • Pirjo Suvilehto, FT, dosentti, yliopistonlehtori, Oulun yliopisto

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaamalla uutiskirjeemme pysyt ajan tasalla nuorisotutkimuksen ajankohtaisista asioista. Voit peruuttaa tilauksesi koska tahansa.