Nuorisotutkimuspäivät

Nuorisotutkimuspäivät ovat Nuorisotutkimusseuran vuosittain järjestämä päätapahtuma.

Nuorisotutkimuspäivät kokoavat yhteen ajankohtaisen tutkimuksen ja nuorisoalan keskeiset toimijat. Ne tarjoavat tilaisuuden verkostoitumiseen, nuorisotutkimuksen kehittämiseen, tieteidenväliseen vuoropuheluun ja tutkimustulosten esittelyyn. Päiviä on järjestetty vuodesta 2002 lähtien. Päivät on suunnattu tutkijoille, opiskelijoille sekä nuorisoalan ammattilaisille.

Vuonna 2024 Nuorisotutkimuspäiviä ei poikkeuksellisesti järjestetä Tampereella 12.-14.6.2024 järjestettävän Nordic Youth Research Symposiumin (NYRIS) vuoksi. Nuorisotutkimusseura on yksi NYRIS2024-konferenssin (Vieraile ulkoisella sivustolla. Linkki avautuu uuteen välilehteen.) järjestäjistä.

Seuraavat Nuorisotutkimuspäivät järjestetään marraskuussa 2025.

Aiemmin järjestetyt Nuorisotutkimuspäivät

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaamalla uutiskirjeemme pysyt ajan tasalla nuorisotutkimuksen ajankohtaisista asioista. Voit peruuttaa tilauksesi koska tahansa.