Osallistumismaksut

Normaali osallistumismaksu: 80 €

Alennettu osallistumismaksu: Nuorisotutkimusseuran jäsenet, työelämässä olevat seniorijäsenet, jatko-opiskelijat: 40 €

Perustutkinto-opiskelijat ja eläkkeellä olevat seniorijäsenet: 0 €

Osallistumismaksut sisältävät päivien ohjelman ja kahvitukset. Lounaat ovat omakustanteisia.

Maksuvaihtoehdot

Osallistumismaksun ja illanvieton voit maksaa valitsemastasi maksutavasta riippuen joko verkkomaksulla tai laskulla. Verkkomaksu onnistuu alta löytyvällä lomakkeella. Mikäli haluat maksaa laskulla, voit tilata sähköisen tai paperilaskun sähköpostitse Nuorisotutkimusseuran toimistosihteeri Heta Pulkkiselta (Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.). Liitä viestiisi laskutusosoite, osallistujan nimi sekä mahdolliset muut laskun viitteeksi laitettavat tiedot. Laskuihin lisätään 2 € laskutuslisä.

Illallinen

Nuorisotutkimuspäivien yhteydessä torstai-iltana järjestään illallinen. Illalliskortti maksaa 43 €. Illalliskortti maksetaan osallistumismaksun yhteydessä. Kortti sisältää buffetruokailun, tervetuliaismaljan ja yhden kaadon talon viiniä/olutta.

Nuorisotutkimusseuran jäsenyys

Osallistumismaksu on matalampi Nuorisotutkimusseuran jäsenille. Kannattaa siis harkita liittymistä seuran jäseneksi. Huokeamman osallistumismaksun lisäksi pääset hyötymään myös muista seuran tarjoamista jäseneduista!

Liity Nuorisotutkimusseuran jäseneksi tästä.

Verkkomaksu