Tapahtumat

Järjestämme vuosittain useita tutkimus- ja asiantuntijaseminaareja sekä julkaisutilaisuuksia.

Nuorisotutkimusseuran keskeisiä tieteellisen ja yhteiskunnallisen vaikuttamisen foorumeita ovat erityyppiset keskustelutilaisuudet ja seminaarit, jotka kokoavat tutkijoita, virkamiehiä, opettajia, opiskelijoita ja nuorisoalan ammattilaisia yhteen keskustelemaan nuorten elämään liittyvistä asioista.

Vuosittainen päätapahtuma on tieteellinen konferenssi Nuorisotutkimuspäivät, jonka lisäksi järjestämme erilaisia tutkimusseminaareja ja julkistustilaisuuksia. Tuotamme myös vuosittain ohjelmaa esimerkiksi kirjamessuille sekä Tieteellisten seurain valtuuskunnan (Vieraile ulkoisella sivustolla. Linkki avautuu uuteen välilehteen.) ja nuorisoalan järjestöjen tuottamiin tapahtumiin.

Ajankohtaiset tapahtumamme löydät Tapahtumakalenterista.

Seminaaritoiminta