Medialle

Tarjoamme mielellämme tutkittua tietoa yhteiskunnallisille päättäjille ja medioille.

Nuorisotutkimusseura on tutkimuslaitos, tiedekustantaja ja yhteiskunnallinen vaikuttaja. Tuotamme monitieteistä tutkimustietoa nuorista ja nuoruudesta ja tarjoamme näkökulmia nuorten parissa tehtävän käytännön työn, hallinnon ja politiikan kentille.

Tietoa työstämme

Voit tutustua Nuorisotutkimusseurassa tehtävään työhön tutustumalla tutkimusteemoihimme ja julkaisutoimintaamme. Kaiken ajankohtaisen löydät Uutishuoneesta, jossa voit selata tiedotteitamme, tutustua antamiimme lausuntoihin tai lukea verkkokirjoitussarjojamme (Näkökulma-sarja, blogi).

Etsitkö asiantuntijaa?

Välitämme tietoa nuorisotutkimuksesta ja autamme toimittajia ja nuorisoalan toimijoita löytämään eri aihepiirien asiantuntijoita. Listauksen Nuorisotutkimusseurassa tällä hetkellä työskentelevistä tutkijoista löydät Tutkijat-listauksesta. Tutkijaprofiileista löytyy tietoa kunkin tutkijan erityisasiantuntijuudesta ja tutkimusintresseistä.

Mikäli kukaan tämänhetkisistä tutkijoistamme ei vaikuta sopivalta kommentoimaan kiinnostuksesi kohteena olevaa aihepiiriä, autamme mielellämme löytämään asiantuntijan myös muualla työskentelevien asiantuntijoiden keskuudesta. Tunnemme kattavasti suomalaisen nuorisotutkimuksen kentän.

Tutkijoiden kuvat

Tutkijoiden kuvia on ladattavissa Nuorisotutkimusseuran Uutishuoneesta Epressistä (Vieraile ulkoisella sivustolla. Linkki avautuu uuteen välilehteen.).

Kuvia voi käyttää toimituksellisiin tarkoituksiin. Kuvien tiedoista löytyy kuvaajan nimi, joka on toivottavaa mainita.

Logot

Suomenkieliset logot:

Punainenjpg (CMYK, 300 dpi)jpg (RGB, 300 dpi)pdf (CMYK, 300 dpi)
Mustajpg (CMYK, 300 dpi)jpg (RGB, 300 dpi)pdf (CMYK, 300 dpi)
Valkoinen  pdf (CMYK, 300 dpi)

Logotyper på svenska:

Röd                jpg (CMYK, 300 dpi)jpg (RGB, 300 dpi)    pdf
Svartjpg (CMYK, 300 dpi)jpg (RGB, 300 dpi)pdf
Vit   pdf (CMYK, 300 dpi)

Logos in English:

Red        jpg (CMYK, 300 dpi)jpg (RGB, 300 dpi)   pdf
Black             jpg (CMYK, 300 dpi)jpg (RGB, 300 dpi)pdf
White  pdf (CMYK, 300 dpi)

Eikö löytynyt sopivaa? Tarvittaessa voit tilata logon haluamassasi koossa ja muodossa toimitussihteeri Tanja Konttiselta.

Sarianne Karikko

VTM
Viestintäpäällikkö
sarianne.karikko@nuorisotutkimus.fi

Tanja Konttinen

Toimitussihteeri
tanja.konttinen@nuorisotutkimus.fi

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaamalla uutiskirjeemme pysyt ajan tasalla nuorisotutkimuksen ajankohtaisista asioista. Voit peruuttaa tilauksesi koska tahansa.