Nuorisotutkimusseuran julkaisut

Nuorisotutkimusseuralla on omaa, aktiivista kustannustoimintaa. Julkaisemme sekä verkoston omissa tutkimusprojekteissa syntyneitä julkaisuja että ulkopuolisten tarjoamia käsikirjoituksia. Julkaisemme myös vuodesta 1983 lähtien ilmestynyttä vertaisarvioitua tieteellistä aikakauslehteä Nuorisotutkimusta.

Nuorisotutkimus-lehti on luettavissa Journal.fi (Vieraile ulkoisella sivustolla. Linkki avautuu uuteen välilehteen.)-palvelussa ja kirjojen verkkoversiot Edition.fi (Vieraile ulkoisella sivustolla. Linkki avautuu uuteen välilehteen.)-palvelussa. Kirjojen ja lehtien painettuja versioita voi ostaa yhteistyökumppaneiltamme Tiedekirjalta (Vieraile ulkoisella sivustolla. Linkki avautuu uuteen välilehteen.) tai Rosebud Booksilta (Vieraile ulkoisella sivustolla. Linkki avautuu uuteen välilehteen.) sekä muista hyvin varustelluista kirjakaupoista.

Nuorisotutkimusseuran tutkijoiden raportoima julkaisutoiminta löytyy Tutkimusjulkaisut-sivulta.

Rajaa hakua alla olevilla valinnoilla